Jizz

Videos pics

The world needs a source for this! [gif]

The world needs a source for this! [gif]

nsfw, funny, humor, pics, pobs_shit, gifs, nsfw_gifs, videos, me_irl, eddit10yearsago

The Simpsons inception style! (NSFW)

The Simpsons inception style! (NSFW)

videos

This is cool. Weird but cool (nsfw)

This is cool. Weird but cool (nsfw)

videos

That's one lucky chick [NSFW]

That's one lucky chick [NSFW]

pics, videos, reddit.com

(NSFW) Bad Google! That's not how good search engines behave! Time for a timeout....

(NSFW) Bad Google! That's not how good search engines behave! Time for a timeout....

pics, videos

Update: Superman and Chewbacca are buddies - If you see it you'll shit bricks (NSFW)

Update: Superman and Chewbacca are buddies - If you see it you'll shit bricks (NSFW)

pics, videos

a message to drummer boy p.s i hope you see this faggot

a message to drummer boy p.s i hope you see this faggot

videos

OMG! Shower cam @ hot, naked chicks. Livestream! [NSFW]

OMG! Shower cam @ hot, naked chicks. Livestream! [NSFW]

videos

Attn: Reddit video detectives - Please help me find the source video of this Gif

Attn: Reddit video detectives - Please help me find the source video of this Gif or ideas to research the source myself. Thx! (nsfw)

videos, reddit.com, WTF

I had to pause and replay that video of Russian girls 
a minute and a half in [NSFW]...

I had to pause and replay that video of Russian girls a minute and a half in [NSFW]...

videos

MMMM, roses.

MMMM, roses.

nsfw_wtf, videos

Anyone got a source on this?

Anyone got a source on this?

nsfw_gifs, NSFW_GIF, porn, videos, nsfw, pornID

Oh aunt hilda

Oh aunt hilda

videos

Leeroy Jenkins! (repost off imgur)

Leeroy Jenkins! (repost off imgur)

videos

TIL that you can link YouTube videos on Imgur. (NSFW)

TIL that you can link YouTube videos on Imgur. (NSFW)

videos

Total Recall Birthday Cake [NSFW]

Total Recall Birthday Cake [NSFW]

videos, scifi

[Where can I find the rest of these extremely controversial videos [NSFW]?

[Where can I find the rest of these extremely controversial videos [NSFW]?

videos, WTF, nsfw

Trey and Matt.  It's been 15 years, I think it's time for a sequel.  Or am I the

Trey and Matt. It's been 15 years, I think it's time for a sequel. Or am I the only one?

videos

stupid man dancing stupidly in  office

stupid man dancing stupidly in office

videos

Hot Olympic Chick Nip Slip [NSFW]

Hot Olympic Chick Nip Slip [NSFW]

videos

Reversed. [NSFW]

Reversed. [NSFW]

videos

Not a video, but related to one. Watching the promo for Curiosity: Plane Crash, when

Not a video, but related to one. Watching the promo for Curiosity: Plane Crash, when A Wild Quentin Tarantino Appeared!

videos

Why hello there

Why hello there

Boobies, videos, FiftyFifty

You know, if this were taught in elementary school history class, I'd be okay with

You know, if this were taught in elementary school history class, I'd be okay with it.

videos

Dora The Explorer Ghetto Version

Dora The Explorer Ghetto Version

videos

Just sorta found this on YouTube. Not sure if NSFW as people are hypersensitive to

Just sorta found this on YouTube. Not sure if NSFW as people are hypersensitive to certain words.

videos

A girl lost her phone and these pictures showed up on the Internet! (Video Inside)

A girl lost her phone and these pictures showed up on the Internet! (Video Inside)

videos, 4chan

It's amazing how good people can be with wood [FIXED] [NSFW]

It's amazing how good people can be with wood [FIXED] [NSFW]

videos

Hey /r/videos, whether or not this was you, let's agree that this shit is unacceptable.

Hey /r/videos, whether or not this was you, let's agree that this shit is unacceptable.

videos

How to pick up a girls (1:41)

How to pick up a girls (1:41)

videos

Pewdiepie Watches porn????

Pewdiepie Watches porn????

videos

Ricky Gervais is priceless here!

Ricky Gervais is priceless here!

videos

Rocket launch turns into a nightmare

Rocket launch turns into a nightmare

videos

Watch "Durability FAL Test" on YouTube

Watch "Durability FAL Test" on YouTube

videos

Taste the Rainbow

Taste the Rainbow

videos, funny

A revelation I had while browsing Reddit on my alt account [NSFW]

A revelation I had while browsing Reddit on my alt account [NSFW]

videos

Stabilized footage of the JFK assassination, from /r/woahdude [auto-x-post - OP was

Stabilized footage of the JFK assassination, from /r/woahdude [auto-x-post - OP was strangebrew420]

fringediscussion, gifs, gif, videos, woahdude

What's the name of this porn video? Nsfw

What's the name of this porn video? Nsfw

videos

The correct way to make coffee

The correct way to make coffee

videos

New footage from inside Sydney hostage situation (NSFW)

New footage from inside Sydney hostage situation (NSFW)

videos

First Solved Rubik's Cube of 2015 (NSFW language)

First Solved Rubik's Cube of 2015 (NSFW language)

videos

Cha-Cha-Cha by TVMaxwell (NSFW - Blood)

Cha-Cha-Cha by TVMaxwell (NSFW - Blood)

videos

What to do if you want all of the attention, but none of the stalkers

What to do if you want all of the attention, but none of the stalkers

gifs, videos, nsfw_gifs

This guy is taking p.d.a to a whole nother level (NSFW OBVIOUSLY)

This guy is taking p.d.a to a whole nother level (NSFW OBVIOUSLY)

videos

That Smile in the end...

That Smile in the end...

videos, gifs

Lil Dicky Performs "Work" & "Lemme Freak" on Sway in

Lil Dicky Performs "Work" & "Lemme Freak" on Sway in the Morning

videos

NSFW How to get high on whipcream...

NSFW How to get high on whipcream...

videos

VICE Documentaries

VICE Documentaries

videos

Still the best thing on the internet?

Still the best thing on the internet?

videos

I just hope I have enough.

I just hope I have enough.

videos, pics

Imagining Sex

Imagining Sex

videos

Easy DIY Boob Lift

Easy DIY Boob Lift

gifs, funny, mildlyinteresting, videos

What the plow guys will be thinking tomorrow [NSFW]

What the plow guys will be thinking tomorrow [NSFW]

videos, FiftyFifty, mistyfront

Stop Resisting.(NSFW)

Stop Resisting.(NSFW)

Bad_Cop_No_Donut, police, worldpolitics, conspiracy, Libertarian, occupywallstreet, AnythingGoesNews, evolutionReddit, WildNews, videos, politics, GunsAreCool, rage, WTF, ANormalDayInAmerica, MorbidReality, gifs, Romania, ProtectAndServe, POLITIC, FULLCOMMUNISM, Suomi

Man Hit By Train...WARNING!!! Graphic Content.[NSFW]

Man Hit By Train...WARNING!!! Graphic Content.[NSFW]

videos

Vomit Cake (feat. Filthy frank)

Vomit Cake (feat. Filthy frank)

videos

Pussy + Dildo = Super hot!

Pussy + Dildo = Super hot!

videos

Was watching the news when all of a sudden...

Was watching the news when all of a sudden...

videos, funny

Some guy was just shot on 49th and 8th

Some guy was just shot on 49th and 8th

videos